Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
kenduri kawin..:P
17-09-2011:eh,memang hari ni hari yang paling bersejarah ye buat aku satu keluarga?tak termasuk daddy aku yang cool tu lah.hari paling bahagia+hari paling bad dalam hidup aku.

sejarah bermula pada 17 september 2011.aku bangun seawal yang mungkin pukul 8.mandi,makan,siap siap nak pergi kenduri kawin kawan abah kat kuang tak silap aku.naik bas abah.tapi abah tak ada.abah bawa trip ke pulau pinang.so,yang bawa bas tu driver abah.aku dan adik-adik serta mama naik bas dalam pukul 10.30.sebelum tu,akuboleh lagi bergambar dengan my sis and my cute mummy.hehehe...gambar raya tak ada.ni gambar raya kitaorang lah (konon-kononnya)
              dengan diaorang sahaja yang aku sempat tangkap gambar.hehe...dari kiri,nur aqilah syahirah,depan nur aqilah afrina.kanan aku nur aqilah athirah.

                    gambar paling cool yang pernah aku ada.kui3...baju raya aku dengan kasut tinggi yang aku dah mula suka pakai dengan handbag yang aku terpaksa bawa sbb ada benda yang aku terpaksa letak dalam beg tu as buku(bukn sebarang buku,that's my diary)hehehe..barang2 make up mummy
bersandar dekat tiang.hehehe...memang aku ni sukla bersandar rupanya.
aku bergambar dengan adik aku yang paling manje.paling ngada-ngada,paling gedikssssx.
duduk atas kerusi berangan duduk dengan bakal suami lah tu.sapa lah yang malang jadi bakal suami kepada orang di atas ni kan?-.-
look!i'm so higher than my third sister.walhal dia darjah 6.so kecik kan budak baju merah tu.alah,nak bergambar dgn aku,ckp jelah.nak sorok2 pulak.!cis!pantang aku time bergamber org kacau aku.
adik aku kerjakan camera aku.grr--~
bergaya dengan background tak seberapa.ehek3.
adik aku sibuk dengan handbag mama aku.aku gemux kan3??..wek~tak kisah un..
ni adik aku penya keje lah ni main tangkap muat je gambo ni.si kenet ni...
oh tidak!inilah adik aku yang rock.selama ni baik je,tiba-tiba semalam dia jadi rock pulak.


action!dalam bas abah.:D
kesian diaorang tunggu bas tak sampai-sampai...


aku pergi kenduri kawin macam aku pula yang nak kawin.actuallu ada lagi gambar but dalam fon mama.hee...first time aku pergi kenduri kawin orang pakai macam ni.aku jemput orang kat paya jaras hantar ke kuang.rumah pegantin lelaki -perempuan.aku pihak lelaki.habis diaorang bersanding pukul 2.30.kitaorang tunggu kat tepi jalan.tunggu bas abah.tak sampai-sampai lagi.pukul 5.15 baru bas sampai.memang orang-orang tua yang aku sangat hormat marah la.pukul 5 15 baru bas sampai.aku anak taukey diam saja maaa...aku makan sekali je semalam.makan kenduri.tiba-tiba aku migrain.aduh!ubat tak bawa.terpaksa lah aku tahan sakit aku tu.tak ada jalan lain lagi.nak balik,aku nak naik apa?kereta aku tak ada sbb aku naik bas dengan pihak pengantin lelaki.5.15 bas sampai,teruklah juga driver bas tu kena marah dengan pihak lelaki.tapi yang paling teruknya,pengantin lelaki pun marah juga.kalau aku jadi driver,aku akan buat macam mana yang driver bas abah aku buat.memng jalan jem.nak buat macam mana.lagi-lagi yang aku bawa tu bas,bukan motosikal.

yang aku kesiannya pakcik bas tu tak makan sehari suntuk sebab terkejar-kejar dengan trip ke sana ke sini.hantar pihak lelaki balik paya jaras.ada pulak nak ambil orang kat i-city balik country home.memang penat aku dengan sakit lagi,bateri fon low.tak tahan aku.sampai je rumah pukul 9 malam.wahh!~lapooo!perutku suda berbunyi meminta makanan.kesian pakcik bas tu tak makan2 dari pagi hinggalah hantar kitaorang balik..

lain kali,kau tak payah bawa ubat tau?kau tu dah lah sakit,tak sedar diri pula yang kau sakit!:P

                                           
                                                                                               
Saturday, September 17, 2011 | 6:50 PM | 0 comments

OLD / NEW