Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
thanks kau doakan mama aku..
                          

betapa terkejutnya aku bila dengar mak aku kena kencing manis.aku berdoa agar suatu hari nanti mak aku akan sembuh,aku tak pernah berhenti berdoa.aku tau Allah sentiasa mendegar akan doaku.aku berharap suatu hari doaku dimakbulkan.memang orang kata kencing manis,tak boleh dihapuskan.tetapi siapa tahu kalau aku berdoa tanpa henti,penyakit mama aku akan tak da.

semalam aku mengadu kat kau pasal mama.kau tau kan mama anggap kau as anak angkat mama.mama selalu back up kau.semalam aku minta tolong kau berdoa untuk mama juga.kau sudi doakan mama.aku berterima kasih kat kau sangat2.

hari ni kita gaduh.kau ungkit pasal kau doakan mama.kau tahu tak betapa sedihnya aku sebagai anak mama dengar kau cakap

penat aku berdoa untuk mama
kau tak ikhlas kalau kau cakap macam tu.tak pelah.biar aku yang doakan mama.aku anak mama.aku sayang mama.aku sedih sangat.kalau mama tau kau cakap macam ni,mesti mama akan sedih tapi aku dah janji aku tak kan cakap dekat mama sebab mama mak aku.aku taknak mama menangis.memang tanggungjawab aku sebagai seorang anak mendoakan kesejahteraan mama aku.

aku tak suka kau ungkit pasal kau doakan mama.aku orang tengah.aku lah kawan kau,akulah anak mama.so,aku tau mama and kau punya perangai,mama selalu beck up kau,kau pula cakap kau sayangkan mama tapi kau ungkit .itu ke tandanya kau sayangkan mama aku?lastly aku nak cakap,aku tak ada abang macam kau lah!kau tak ikhlas buat kebaikan!

lastly,aku hargai apa yang kau buat tapi aku benci "the way"kau buat.can i ask something?

kau memang tak tau nak hargai kebaikan orang ye?cuba kau fikir kau dah buat apa dekat mama and kawan baik aku?!

aku nak kau tau,walau apa pun yang terjadi antara kita,aku tetap sayangkan mama and mama sahaja satu-satunya mak aku sampai akhir hayat aku,tak da siapa yang boleh ganti tempat dia walau baik macam mana pun pengganti tu tapi mama tetap yang terbaik buat aku dan adik2!fullstop-
Sunday, September 11, 2011 | 2:25 AM | 2 comments

OLD / NEW