Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
bila kreditku "low"
si laki:i love u,syg.

kring3..mesej dari dia lah!i love u?wahh..bangga nya dia syg aku.baru taip..
girl:i love u too,syg..
grrrrrrrrrr~!arghhh~!kenapa masa ni juga kredit nak habis?tak boleh masa lain ke?alah..macam mana nak balas mesej dia ni.nanti dia putus pula dengan aku kalau aku tak balas mesej dia.apa aku patut buat ni?
boy:kenapa girl tak balas2 mesej aku?

girl:apa kata aku pergi ke rumah dia.
gir:assalamualaikum..aunty,boy ada?
aunty:oh..dia baru keluar.
girl:keluar?erk..(pergi mana pula mamat ni?)
aunty:katanya pergi jumpa kawan.
girl:(kawan mana pula ni..)tak pela aunty.terima kasih.

boy:assalamualaikum..aunty,girl ada?
aunty:dia baru keluar.katanya pergi rumah boyfriend dia
boy:(what?boyfriend?berapa boyfriend yang dia ada ni?)thanks u aunty

girl:huh..puas aku cari...

5 hari kemudian..
girl:aku tak kisah,aku nak pecahkan tabung aku juga!demi kredit and boy!

boy:hurm..tak kan girl putus dengan aku kot..kenapa dia tak bagitau nak putus dengan aku?selalu dia ok je
          tapi kenapa sekarang macam ni pula?hurm..

girl:yey!aku dh top up.

twet2!masuk mesej..
girl:mesej siapa ni?(baca mesej)kenapa girl tak bals mesej boy?kita dah putus ke?

boy:twet2..maaflah girl tak ada kredit haritu duit poket pokai.......blar..blar..blar..


panjg penerangannya..


apa yang aku try merepek ni?aku paling benci situasi kredit habis!kenapalah kredit ni mesti habis?alah..kalau aku orang kaya,bolehla aku top up hari-hari,tapi gua bukan org kaya.kayaP adalah?!
Sunday, September 25, 2011 | 7:11 AM | 0 comments

OLD / NEW