Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
raya at kampung or rumah?
hai blogger!aku just nak bagitau mana satu aku nak raya ni?nak raya at kampung ke kat rumah?kalau dekat rumah?mengira detik bila nak raya?eh..bukan makna aku tak ikhlas tau puasa?tak baik tuduh2 maaa....aku just fening mana nak raya?raya kat kampung or KL saja?nak balik kampung?kampung melaka or p.pinang?utara or selatan?


aku xtau lah nak balik kampung mana?duk KL x best.tak dapat rasa kepuasan berhari raya.hak3...sbb bandar memang xbest.itu kenyataan kan?tiada sapa boleh bangkang kenyataan tu.duduk kampung lagi best kan?suasana pun tenang.aku teringin nak pergi sawah.tapi,kampung aku dua-dua tak ada sawah lahhh...:'(
sob...sob..sob..!!nak pergi sawah.siapa pernah pergi ke sawah?best ke pergi sawah tu??nak tau pengalaman korang.hak3...sebelah melaka ada kebun je.kebun durian,mangga,manggis.hehe.memang kalau raya balik melaka aku akan pergi ke kebun itu perkara wajib buat fam kat melaka.

kalau pergi p.pinang pula,aku suka naik feri..hahaha....tapi,kalau sekali aku naik feri,mesti mama dan abah aku akan menjerit punya lah sebab aku kalau dah naik,jangan harap nak turun-turun lagi tau?tak sabar la nak sambut hari jadi masa raya tahun ni.kalau balik melaka kitaorang sambut sekali 2 lah.birthday aku dan pakcik aku yang nak kawin tu.wahhh..dahlah masa hari jadi aku jugak dia kawin,bangga gila aku!tapi aku sedih kalau dia dah kawin msti dia xlayan aku lagi kan?

aku harap hari raya tahun ni meriahhh!!!!tak macam tahun2 lepas..
Wednesday, August 10, 2011 | 3:27 AM | 4 comments

OLD / NEW