Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
it just a dream -.-
seorang lelaki menyukai aku.dalam masa yang sama aku tidak menyukai dia.dia berjumpa ayah aku.kitaorang selalu bergaduh.ada je yang kitaorang gaduhkan.aku bukannya suka pun dekat "dia"."dia" yang nak dekat aku.sorry,u're not my taste ok?go away from hear please...hahaha..suara gedik sudah tiba.yang tu tiada pun dalam mimpi aku.saja je tu.



suatu hari,ayah aku minta aku dan "dia" pergi settle kan pergaduhan kitaorang dalam bas.macam rombongan kau tau?tiga bas pergi ikot kitaorang 2 semata-mata nak settle kan problem aku dan "dia".dia tanya aku,"awk nak duduk mana nanti dalam bas?"aku jawab,"saya nak duduk belah dalam."dia tunggu aku dalam bas dengan kawan2 dia yang lagi dua bas tu!pergghhh~!bas dahlah bas panjang!bas bapa aku pulak tu yang masuk dalam mimpi!aku saja melengah-lengah kan masa untuk naik bas.aku makan dulu,mandi,make up.sampai si "dia" marah2 aku lah..aku pun keluar rumah.tibe-tiba,time aku nak ikat tali kasut aku,hujan lebat sangat.tanpa memikirkan apa yang akan jadi sekiranya aku tak berpayung,aku terus redah air hujan.

semasa aku nak lock pagar,aku terdengar sorakan dalam bas.aku rasa tak sedap hati.bila aku melangkah menaiki anak tangga pertama,ada orang cakap(kawan kepada si "dia")habis lah kau aqilahhhh....!cara kawan dia cakap seolah-olah aku akan kena something dengan si dia.entah apa dia nak buat pada aku,aku pun tak tahu.aku semakin berdebar-debar apabila kaki ini nakal melangkah menaiki anak tangga kedua.niat aku nak settle kan masalah tak jadi malah aku lagi menambah-nambahkan masalah bila aku melarikan diri ke taman.dalam hujan...aku berlari sekuat hati tanpa aku sedari,budak-budak dalam bas mengejar aku.aku takut sangat.aku hanya fikirkan diri aku je masa tu.aku pusing satu taman perumahan aku.fuhhh!~penat kaki aku berlari.aku berhenti sebaik melihat abg angkat aku naik basikal.abg angkat aku selamatkan aku.selamatkan macam mana?dia buat apa entah dengan budak2 tu guna basikal dia.aku lari sampai depan pintu pagar rumah aku.

terlihat mangga pagar pada tanganku.aku cepat-cepat membuka pagar.semasa pagar hendak dikunci oleh adikku,aku selamat di dalam pagar.baru sahaja aku nak masuk ke dalam rumah,ada satu suara...suara si dia,"keluar,aqilah!kalau tak,dia jadi mangsa aku"aku terlihat pisau di perut abg angkat aku.debaran semakin terasa.....apa yang harus aku lakukan?aku nak keluar daripada pagar rumah tapi abanga aku menjerit,"adik,jangan keluar dari pagar!masuk dalam rumah!biarklan abg!

kakak....bangun kak......alah...mimpi je lah!fuhh~!nasib mak aku kejut kan tau?
Saturday, August 6, 2011 | 8:26 AM | 4 comments

OLD / NEW