Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
impian oh impian..



colours, cute, dream, dreams, life, my dreams - inspiring picture on Favim.com


dalam hidup,semua orang ada impian.kalau tak ada,tak guna hidup.better mati lagi bagus kalau tak ada impian.begitu juga dengan aku.aku sentiasa ada impian dan aku sentiasa update impian aku.maklumlah..zaman sekarang ni dah moden.so,mesti banyak impian aku.

impian bagi aku bererti keinginan seseorang terhadap masa depannya.aku sentiasa mengiginkan yang terbaik dalam hidup aku seperti apa yang korang impikan.mungkin setiap manusia mempunyai berlainan impian.

impian pertama:---->pelajar cemerlang!

bagi aku susah nak jadi pelajar cemerlang.kenapa sukar bagiku?kerana seumur hidup aku,aku pernah sekali je naik pentas amik hadiah untuk kedudukan dalam kelas.bukan pelajar cemerlang.kedudukan no.1 je kat dalam kelas.memang susah bagi aku nak jadi pelajar cemerlang.tapi,aku tetap inginkan menjadi pelajar cemerlang.selagi aku hidup,insyaaalah aku akan mencuba untuk menjadi pelajar cemerlang.

impian kedua------->belajar luar negara

saya teringin nak sambung belajar ke korea,jorden?mungkin...nak belajar ke london,swezland dan banyak lagi.tapi yang wajib saya nak belajar di china.tak tau apa istimewanya china tu.maybe sejak dari dulu tengok tv cerita cina.so,nak pergi china.aku suka jugak tengok tempat2 menarik dekat situ dan aku terasa macam nak pergi je ke tempat tu..


impian ketiga--------->haji~!haji~!haji~!

haji apa ni?bukan haji mustafa lah..aku nak pergi ke haji semtara mata aku terbuka luas,kaki aku masih boleh berjalan,aku teringin ke kota mekah melihat keindahan kota mekah dengan mata dua aku sendiri.selalu dengar cerita orang je tapi aku nak juga pergi.aku ingat lagi,cousin aku balik dari mekah,cerita pasal kedaan kat sana,aku tutup telinga.sakit lah telinga aku dengar sbb aku xdapat pergi.aku sepatutnya bangga dapat cousin yang sanggup berkongsi pengalaman dengan aku ni tak,aku tutup telinga pula~!teruknya aku?..

Memories that fade like photographs | Flickr – Compartilhamento de fotos!
impian keempat-------->kamera dslr nikon

wahhh..saya bangga bila melihat kawan-kawan saya memegang kamera itu.rasa macam nak rampas je kamera tu dari mereka.tapi,hati ni sentiasa menyibuk tatkala tangan ini mahu merampas kamera itu.hati berkata"itu bukan hak kau lah!belum sampai masanya lagi tangan kau nak pegang kamera tu".tangan berkata"aku pun tak hingin nak pegang kamera tu lah."sebaik mendengar tangan aku dan hatiku berkata,otakku pula berkata bukan hak kau,kau nak rampas!apa kes ni,aqilah!relax beb...!"

Fake SmileVictoria's Secret Bombshell Candice Swanepoel Unveils VS Fantasies - Dinner - Pictures - Zimbio
impian kelima------------>candle light dinner dengan couple saya

kite:awak,awk..nanti kalau kita dah dewasa,kita makan candle light dinner nak tak?
buah hati saya:awak nak makan dekat mana?tepi laut?atas kapal ?bawah pokok?tepi sungai?dalam laut pun                           boleh...hehe
kite:awak ni main-main lah...kita cakap serius ni awak..
buah hati saya:yela awak..kita pun serius ni..
kita:awk ajuk kita ye?
buah hati saya:hehehe...awk nak makan dekat mana?
kita:kalau boleh,saya nak makan dekat atas kapal atas laut.tengah-tengah laut.tapi ada syaratnya.
buah hati saya:apa syaratnya?(suara pelik)
kite:hehe..kite dua je boleh makan candle light dinner atas kapal tu.
buah hati saya:hehe..ngade-ngade lah awk ni.yela-yela kalau ada rezeki,kita makan macam tu
kita:thanks awk...i lap youuu
My reality is brighter than your dreams are
impian keenam------------>cita2 tercapai

apa cita-cita awk?cita-cita saya nak jadi seorang pensyarah atau guru besar.kalau tak dapat nak jadi guru besar?jadi guru kecik pun jadilah...janji guru!keh3..kalau tak dapat nak jadi dua-dua?jadi saintis!seronok ke jadi saintis?seronok walaupun otak berserabut disebabkan lap bersepah dgn bahan kimianya.so,awk nak jadi saintis juga?ya,saya nak jadi saintis juga!


I love you♥
Featured on Saying Images & Tumblr Pictures|Follow now
impian akhirku------------->suami terbaik

susah nak dapat lelaki yang hensem+baik.selalu dapat lelaki yang ensem+xbaik,baik+xensem.ok..memang semua orang ada kekurangan.saya terima jawapan anda!saya cuma nakkan suami yang soleh,baik,sopan,hormat orang tua serta berpendirian tetap.yang paling penting,dapat bimbing saya ke arah yang lebih baik.

semoga semua impian saya tercapai.amin...doakan untuk saya..
Monday, August 1, 2011 | 7:52 AM | 10 comments

OLD / NEW