Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
saya sayang kawan baik saya

assalamualaikum...to my dear readers,don't worry,this is about my best friend only.not about love.so,enjoy your reading.i hopr u like read it!


to:>fArAh sYaFiNaZ NaZiRuDdIn<
how are you,my best friend?sihat?harap kau sihat.aku minta maaf sbb tinggalkan kau waktu kem tu.serius aku tengah sakit kepala.then,ustazah nak hantar aku balik rumah.aku cari kau juga,tapi,xjumpa.aku harap kau bawak balik tudung putih and hitam aku.aku terlupa.thanks sebab kau sanggup teman aku mase aku sakit.kau bukakan kasut aku,kau bagi aku air,kau tolong aku naik kereta ustazah,kau kipaskan aku.terima kasih banyak-banyak.aku hargai jasa kau.aku tak sangka yang kau perasan masa aku duduk kat meja depan blog time aku nak pengsan tu.
terkejut juglah aku bila tengok muka kau kat sebelah aku.ingatkan kau dah lari.aku bersyukur sangat dapat kawan macam kau,bangga+terharu aku dibuatnya.kalau kau tak ada,aku tak tau la macam mana aku waktu tu.sebelum aku rempuh halangan,aku dah agak..akan terjadi sesuatu yang buruk at aku.tengok-tengok,betul.aku terduduk atas tanah lepas panjat bukit yang curan tu.aku penat sangat,kenapa orang kata aku ada asma?aku tak ada asma lah.yang paling teruk aku kena...budak-budak kat surau tanya kat ustazah,yang namanya asma tu mana ustazah?aku kat tepi ustazah diam je.nasib ustazah tau nama aku.
time kau pergi mandi,aku mohon ustazah hantar aku balik.aku cari kau juga sebelum balik time aku ambil wudu' nak sembahyang asar.tapi,kau xda kat tmpt wudu' tu.aku minta maaf lah kalau aku buat kau kecewa ngn aku or apa2 lah perasaan kau.
aku xda niat nak tinggalkan kau sorang-sorang kat KEM TAHANAN KADET POLIS tu..sorry tau?aku terfikir gak,macam manalah kau kat sana?pukul 1 pagi aku terfikir.aku terbangun dari tidur.pukul 4 lebih,aku terjaga lagi.time tu hujan.aku fikirkan kau.cmne kau tidur?kau tidur kat ne?nak mandi macam mana?xkan kat surau?kesian gila kat kau masatu.macam-macam yang bermain dalam otak aku.pukul 11 pagi,jumaat aku terfikir..lagi sejam farah nak balik?mesti dia gembira..aku tersenyum je memandang jam..aku harap kau berada dalam keadaan yang sihat.


p/s:kalau kau nak tengok doodles aku,kau tengok la...tekan sini....>doodles<
Thursday, July 28, 2011 | 10:51 PM | 0 comments

OLD / NEW