Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
3situasi yang membuatkan aku rasa menyampah
malam rabu nuzul quran-aku keluar dengan famili aku ke danau kota untuk membeli baju t-shirt raya.masa berjalan tu,aku rimas gila !sakit mata aku melihat orang yang gedikss-gedikss.kalau korang baca tajuk post aku ialah 3  situasi yang  membuatkan aku  rasa menyampah.

alkisahnya begini-situasi 1-aku tengah pilih kasut untuk adik aku,time tu jugalah seorang awek datang macam nak mengorat budak kelate tu!budak kelate tu sapa?budak kelate tu budak-budak yang jual kasut tu lah..ye..mereka masih budak and i think mereka still bujang.mereka tak pakai baju.just seluar jeans hitam[panjang].perempuan tu dah nak bayar..[perempuan tu merujuk kepada si gedik]perempuan ni minta kurangkan harga..masa dia minta kurangkan harga tulah,dia tergedik-gedik dgn lelaki tu.lelaki tu pun layan.mak aku panggil lelaki tu nak bayar kasut adik aku,lelaki tu boleh buat bodoh je?mana tak panas mata aku beb!

mentang-mentang mak gua sudah berkawin,dia buat bodoh saja sama gua punya mak!


situasi kedua:kalau korang baca apa yang aku tulis pada gambar diatas,aku rasa korang pun tau apa situsinya.angrybird tu abaikan..aku merepek je tu.actually nak tulis from angry people.tapi...tersambungkan bird pulak.hahahahaha.aku tak sukalah time aku berjalan tiba-tiba ada orang sekat jalan aku.ye,memang itu bukan jalan bapak aku tapi itu pun bukan jalan bapak "dia".and pleaseeeeeeeeeelah jangan tergedik-gedik dekat tengah-tengah jalan terutama couple.[jangan terasa..aku just cakap bnd yang aku tasuka]dekat tengah-tengah jalan tu jugaklah nak geletek2 lah,tampar-menampar lah,nak bisik-bisiklah..keadaan ni akan menyebabkan aku rasa macam.........M A C A M  nak tendang je bontot mereka-mereka ni tau?!nak tergedik-gedik pun jangan sampai kacau laluan orang.kalau kau nak tergedik-gedik,balik rumah lah!menyampah aku!

situasi ketiga:woi!nak ke pasar pun nak kena make up ke?oh..kau perempuan kan?memanglah kena make up.
itu aku tak kisah sangat.kaau yang ini pulak..

"awat hang pakai cermin mata besaq2 ?padahal nak ke pasaq ja..orang buta pun kalah lah dengan hang ni"

tolong bergaya ikut tempat lah weyh!kau dahlah pakai cantik-cantik,lip-lap-lip-lap!pergi mana je?pasar je pun.dah tu kat pasar tu jalan gaya pramugari!ish!sakitlah hati aku*******

sorry kalau ada yang terasa.
Friday, August 19, 2011 | 8:10 AM | 0 comments

OLD / NEW