Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
mereng?!
assalamualaikum...sila jawab salam saya.wajib!semalam aku jadi mereng sekejab.xtau la mengapa tiba-tiba tangan aku ni gatal sangat nak menulis.i don't know why?!tangan saya gatal nak menulis perkara yang jiwang plus mengarut!korang nak baca?dialu-alukan sangat.baca dengan hati yang terbuka not tertutup..sebelum tu,sila lebarkan senyuman anda?ye..bagus...ish?apa yang bersinar-sinar ni?oh.gigi anda ye?ok,xpe..teruskan senyum lagi..

cinta,,kenapa harus kau hadir membuat aku tergila-gila?..Sayang,,kau hadir dalam hidupku,,menyinari warna kehidupanku,,pengorbananmu tidak mungkin akan aku lupakan,,sayangnya kau membuat aku tak tentu arah seperti aku kehilangan orang yang aku sayang,,jangan kau lukakan hatiku dengan hatimu,,sesungguhnya kacamu sangat tajam bagiku..izinkan aku mengisi kekosongan di hatimu?!menggapai awan yang tinggi bersama kamu..melihat cahaya mentari dikala senja hanya dengan mu.andainya bumi terbelah dua,izinkan aku bertemu dirimu di syurga?!hanya pertemuan ini yang dapat menyatukan kita berdua..di kala itu,ingin kulihat setangkai bunga ros merah di hadapanku tanda sayangnya kamu kepadaku.akanku tabik dirimu tanda penghargaanku.akanku genggam jemarimu tanda bahagianya aku.andai kata kita terpisah buat yang kedua kalinya,aku mohon beribu ampun dan maaf.mungkin suratan ini sudah tertulis buat kuta.walau apa sekalipun,perkataan"I LOVE YOU"tetap dalam hatku.

hehehehehe...thanks korang sbb baca?sorry lah..aku tak pandai mana menulis macam ni.ni waktu tengah mereng.hak3...aku pun tak tau ni bentuk puisi ke apa ke..kih3..

Labels:

Friday, July 15, 2011 | 7:29 PM | 4 comments

OLD / NEW