Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
i got it!
best gile dapat kasut baru!hahaha..best untuk aku saje kot...maybe bagi korang xbest sbb korang kan anak orang kaya2,so...mungkin korang selalu beli kasut kan?aku bukan senang nak dpt kasut lagi2 kasut sport!memang susah lah nak dapat!adik-beradik aku ramai kan...so,sbb tu lah aku susah nak dapat kasut kott.aish!berapa banyak kot lah yang kau nak kan?nak tau x macam mana aku boleh dapat kasut baru ni?alkisahnya begini...
                       mummmmyyyyyy!!!seliparku sudah putus!!!sob...sob...sob....menangis daaaa...menangis punya la menangis,my mom cakap,"let's go!"what?go?go where?aku macam orang blurr!!!tak tau mak aku nak pergi cari selipar untuk aku.sengalnya lah aku!~benda yang simple aku xboleh nak catch up!banyak gak tempat aku pergi sampai nak terkeluar lututku!hehehe.......tapi....tak pelah....demi pengganti seliparku,ku gagahkan juga kakiku untuk terus melangkah!
                         jalan punya jalan,inilah hasil nya.nah!mama dah beli untuk kakak,jangan tak pakai pula!senyummmmm...senyumm lagi...berangan nak pergi siar2 guna kasut ni.aku happy juga.lain yang aku cari,lain yang aku dapat.lain yang aku nak,lain yang aku beli.hahahahaha..aku ingatkan selipar jepun je yang dapat.lastly tengok,kasut...perghhh!sedikit rasa bangga dalam diriku.thanks,mum~ kakak syg mama.......
Monday, July 11, 2011 | 3:09 AM | 0 comments

OLD / NEW