Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
behavior yourself
comel kan kucing ni?hehehe....korang selalu kalau bela kucing or watever,bagi x dorang2 tu makan?msti kesian kan kalau korang xbagi kucing ni makan....cube bayangkan korang nak pack baju nak balik kampung.tiba2 kucing yang korang bela,masuk dlm bilik korang.MEOWW!MEOWW!dia mnx makanan......apa tindakan korang?
a.membiarkan kucing tu terus ber "MEOWWW2!"
b.memberi kucing tu makan?
c.korang xbuat bodoh je.korang hanya fikirkan barang yang korang nak pack tu je?!
oklah.....mesti korang dah ada jawapan dlm kepala otak korang kan?kalau aku,maybe aku akan buat bodoh.lastly bila terasa kesian baru aku bagi dia makan.betapa kejamnya saya!apa2 pun jawapan korang,itu terpulanglah kepada masing2.yang penting..korang kena tau..kucing ni pun ada perasaan juga.cuba bayangkan kalau korang duduk kat tempat kucing tu?msti korang akan kata kan dalam hati?"ish...tuan aku ni xbagi aku makan pon...aku dah kurus nih!"x ke kesian kat kucing tu?itu dikira mendera namanya!oklah...sebenarnya aku melalut kejab.actually topic yang aku nak sampaikan hari ni ialah "respect each other".please lah jadi orang yang berhati perut.jangan jadi kejam!korang faham x apa yang aku try ckpkan ni?korang hormat lah satu sama lain.yang tua hormat yang muda.begitu juga yang muda hormat yang tua.tak salah kalau kita yang tua hormat pada yang muda.jangan fikir korang dah besar,kepala pon lagi besar dari yang budak2 kecik tu?!belum tentu lagi korang dapat lawan budak2 kecik tu.dunia sekarang ni kan dah teruk?budak kecik lawan budak besar beb!kalau kita yang muda ni cakap or chat atau apa2 lah,tolong gunakan bahasa yang "manis didengar bukan pahit didengar"!ini tidak,salam tak diberi,tak ada angin,ribut apa tiba-tiba cakap
woi!ko wat pew?!
kalau kita ni muda dari budak yang cakap dgn kita tu xpe.masalahnya sekarang ni budak tu lagi muda dari kita.so,betulkah tindakan dia sebagai kanak-kanak yang umurnya lagi muda dari orang dewasa?

janganlah disebabkan tingkah laku serta perangai kita buat orang sekeliling benci dengan kita.kita xboleh salahkan pihak2 yang membenci kita sbb dorang ada hak untuk membenci kita jikalau dorang xsuka dengan sikap kita.aku tegaskan lah kat sini..


---->tolong jaga hati,perasaan orang lain.
----->tolong RESPECT/hormat antara satu sama lain.
------->semua manusia ada perasaan.kalai xnak hati kita disakiti...jangan sakiti perasaan orang lain.
Wednesday, July 6, 2011 | 3:55 AM | 0 comments

OLD / NEW