Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
sorry!my heart was taken by him!


salam 1 malaysia!wow!1 malaysia tu?tak pernak-pernah aku bagi ucapan macam tu.hehehe..hari ni gembira sikit sebab tajuk nya pun lain macam kan?so,boleh aku mulakan cerita?awat?terkejut ka dengan berita macam ni?hehe...buat bersabaq na?ceq baru ja nak bercerita.begini..---------->aku dah tak larat dah nak khabar kat semua orang yang hati aku telah diculik!wow!ayat memang POWER la!tak pernah-pernah hati kena culik?!haha....that's me!orang pertama yang cakap " hati aku kene culik dah!!"dah lama dah hati aku kena culik but,malas je nah heboh-hebohkan.tapi,makin aku mendiam,makin ramai pulak yang ingatkan aku ni SINGLE!(bace betol2 ya?bukan singlet but SINGLE K?)hehehe....-gelak jahat-so,aku dah xsanggup dah nak kecewakan hati orang yang ingatkan aku still single tu.HARAP MAAF.PERMINTAAN ANDA TIDAK DITERIMA OLEH SAYA!kui3......-gelak comel-:face39:selalu la jugak aku dapat pujian dari orang yang aku tak kenal.entah pujian yang ikhlas atau tidak.aku pun tak pasti dan tak mengharap .apa2 pun aku still hargai pujian2 korang yang membuatkan aku berangan jadi PRINSESS tu ~!~!hehe..sebenarnya hati aku dah berpunya sejak lama lagi,tapi malas nak bagitau dekat laman2 sosial.yelah!buat apa nak bagitau?orang pun xHINGIN nak tau tentang relationship kita kan?kalau loghat utara pulak dorang xkata tak hingin tapi,dorang kata tak kebuloq!hahaha..wah!orang mana la cik abg saya tu kan?semenjak dua menjak ni asyik cakap loghat utara ja?orang utara ka ceq?eh!!no2!dia orang selangor juga.tempat tinggal kitaorang tak dela dekat pun.jauh pun tak jugak kot.hehehe..anyway,boleh tak aku minta tolong korang?kalau boleh,doakan lah hubungan kami ni ya?hehehe...semoga kitaorang kekal and bahagia.

p/s:doa kalian amat saya hargai dan sentiasa saya kenang ya?saya juga mendoakan yang terbaik buat kalian.amin~!~!

Labels: , ,

Monday, June 6, 2011 | 6:03 AM | 1 comments

OLD / NEW