Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7328175899031983178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
berhenti berharap..

aku berhenti berharap..
dan menunggu datang gelap..
sampai nanti suatu saat..
tak ada cintaku dapat....

hish!knp aku g menyanyi lak ni?eh?bukan aku tak ada mod ke?kenapa tiba2 ada lak ni?herm..sebenarnya lagu ni sesuai dengan tajuk aku.tu je.herm..aku kecewa,sakit hati pun ada gak.tula engkau qila!sape soh kau berharap setinggi gunung tuh?aku tak suruh kau berharap pun kan?jangan la nak berharap sangat!harapan yang kau letak tu tinggi sangat la.boleh tak kau rendahkan harapan kau tu?jangan tinggi sangat.see?now,kau jugak yang menyesal kan?ish!apa yang aku melalut seorang diri ni?aku da giler ke?hahahahahaha......awat aku bangga lak aku jadi gila ni?ish3....ni dah tak boleh jadi ni!tula..lain kali,kau berharapla dekat orang yang kau sayang tu ye?apa yang buruk kau baik kan,apa yang xelok,kau elokkan.amalan yang baik ka tu aqilah?aqilah!!apa dah jadi ni dgn kau?kau sihat kan?kau tak gila lagi kan?kau still normal kan?please aqilah!wake up!!!don't be like this!i know u can wake up from your bad dreams!kau dah sedar kan?lain kali jangan kau berangan AND BERMIMPI LAGI OK?TOLONGLAH!aku tak nak kau lemah disebabkan harapan kau yang tak menjadi kenyataan tu.herm..aku hanya boleh berhenti dari terus berharap dan berharap kerana harapan aku tak semestinya menjadi kenyataan..
sekian..wsslm..

Labels:

Wednesday, June 8, 2011 | 8:36 AM | 0 comments

OLD / NEW