Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
o...baru aku tau yang aku lemah?!

awat ni?apa dah jadi dekat hang??hehehe...loghat dah pulak.actually,aku bosan sebab aktiviti hari ni agak membosankan.okla kalau korang nak tau apa aktiviti aku hari ni aku akan bgtau.tapi,ni aktiviti yang bukan hari2 la aku buat macam mandi and solat sume tu aku xkn bgtau la ya?first aktiviti ialah g kenduri kawin.korang nak tau tak 1 bende pelik pasal aku?benda pelik tu buat aku la bukan buat korang kot.(hehehe)...aku sebenarnya x suka sangat nak g kenduri2 terutama kenduri kawin!ish!aku mmg menyampah.sebab banyak orang yang kadang2 membuatkan aku rasa malu!(auw!malu2 kucing pulak?!)sifat malu dalam diri aku memang tinggi.aku xnafikan.mungkin itu 1 kelemAhan aku yang xpatut ada dalam diri aku.aku dah try cakap kat mom aku dengan cara yang paling SOFT-------
mama,akak xnk ikut boleh x?
ha?xboleh?
ermmm...(buat muka seposen):face13:aku tetapkan pendirian aku xnak ikot mom aku jugak2!lastly korang nak tau aapa mom aku cakap?
kalau kakak xnak ikot,xde kredit!
ish3.....itula kelemahan aku.pantang sebut pasal kredit!ha!!lagi 1 korang nak tau x ?mom aku la yang selalu belikan kredit n guna duit dia untuk aku.dia nak aku simpan duit aku tu.(hehehe)..ok2..sambung balik.lepas je aku dengar pasal kredit tu,aku terus gosok baju kurung aku yang aku main amik je dari dalam almari.tanpa membuka lampu.kalau korang nak tau,almari aku terletak dalam sebuah bilik no.3.bilik tu xkan ada cahaya sebab bilik tu terletak di bahagian dapur.so,cahaya matahari xkn dapat masuk.jadi,kalau nak cahaya,guna la lampu pendarflor je.(hehehe)..eh?aku ni banyak bagi info pulak!adoii!ha..korang nak tau x apa yang jadi?aku dah siap!siap apa pulak ni?siap nak pergi kenduri la apa lagi kan?okla.sampai sini sahaja yang aku mampu ceritakan.mugkin lain kali aku akan update lagi ok?teruskan membaca ok?bye2..salam sayang daripada tuan blog kepada korang2 yang sudi membaca.:face56:

Labels:

Sunday, June 5, 2011 | 6:33 AM | 0 comments

OLD / NEW