Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
i know who i'm

ada sesiapa x yang tanya kenapa tajuk post ni cmni?actually ceritanya panjang.tapi,xmengapalah.qila cerikan jugak.mcm ni------->qila selalu gak nmpk orang buruk2 kan pasal qila kat FACEBOOK.apa hak dorang nak mengata orang?yang qila paling sakit hati bile orang yang komen tu,orang yang qila xknl.dah la xkenal qila ni macam mana,nak kutuk2 qila pulak.ok.qila xakan mention nama dia sbb qila tau dia pun manusia yang berhati perut.qila still sabar walau ape pun dia nak cakap.ASALKAN DIA BAHAGIA.bukan ke kita sebagai seorang islam patut tegur antara 1 sama lain?so,apa salah nya kalau dia komen,qila balas kan?dia pun komen kat tmpt sama yang qila komen.dgn selamba nya tanpa memberi salam dia kata
bodoh!

qila balaslah..
knp tibe2 bodoh?
then,dia cakap:
ala...relax la.kau kan bo##a?!
faham2 jela.qila xkn marah kalau benda tu bukan realiti.maksud qila,kalau betullah apa yang dia kata mungkin qila akan marah tapi,dalam situasi skrg,qila bukan macam apa yang dia cakap.so,qila still boleh bersabar.then,dia libatkan orang yang qila syg?tolong la...kalau xknl jgn buruk2kan orang.orang lain pun ada hati dan perasaan.qila minta lepas ni dia akan selalu jaga hati orang.bagi qila,biarlah dia burukkan qila seorang jangan libatkan kawan2 or family qila.yang tu sensitif!kalau xkenal,jangan main cakap je!kalau aku ni binatang,boleh la kau cakap macam tu.aku terasa sangat2 bila kau cakap aku macam tu seolah-olah aku ni seekor binatang buat kau!padahal kau xkenal siapa aku dan aku xkenal siapa engkau.kau boleh burukkan aku kalau itu mmg betul keburukan aku.aku xkisah tapi,seelok-eloknya kau jangan lah burukan aku.walau apa2 pun,aku hargai sangat2 apa yang kau cakap.THANK YOU SNGT2 TAU?AKU HARAP KAU BUAT LAGI!aku nak tegaskan kat sini yang aku lebih kenal siapa aku.

Labels:

Friday, June 3, 2011 | 3:47 AM | 0 comments

OLD / NEW