Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
aku xperlukan pembelaan dari orang penipu!

ini sambungan cerita sakitnya bila hati kita disakiti.pada waktu malam tu,aku masih tunggu panggilan daripada "si DIA"tapi,semakin lama aku tunggu,semakin hancur hati aku.akhirnya aku membuat keputusan untuk tidak lagi terus menunggu.sudah tiba masanya untuk aku tidor.=.=aku tidak boleh memejamkan mataku kerana asyik memikirkan tentang masalah ini.aku text dia.aku berharap agar dye sedar akan kesilapannye.namun..aku terlebih dahulu sedar akan sikapnya.aku tau bahawa dye xakan meminta maaf.aku menunggu dgn penuh kesabaransekian lama terleka,aku terlelap di atas katilku.keesokkan harinya..perbualan di fb antara aku dan kawanku
awak..kenapa dgn dia?

kenapa?dia buat ape kat awk?


dia cakap awak cakap saya setan?!


ha?mana ade sy cakap awk setan?xpernah saya cakap dekat orang camuh.dia cakap ape lg kat awk?sy nak tau.


xpela awk,sy nak g surau bye.=.=
apa perasaan kawan aku bile dye berkata camtu?aku cube detect msg2 yang "si DIA " beri kpd kawanku..lately,aku dapat!ye!aku berjaya mendapatkan mesej2 yang telah "si DIA" berikan!sungguh aku x sangka begitu sikap kau.kau membeka aku dalam masa yang sama kau permainkan hati aku?ape kau ingt hati aku ni hati batu ke ape?aku juga manusia yang mempunyai persaan sama seperti kau.cume jantina yang membuatkan kite berbeza.tolonglah faham aku.aku x suke pembelaan daripada orang yang penipu!sudah cukup kau tipu aku!aku dah MASAK lah dengan perangai cantik kau tuh.tolong kembalikan hati aku semula.hati aku dah xmacam dulu.aku dah benci kau.tapi,hati aku tetap memilih kau!aku buntu!aku xnak tau pasal hidup kau lagi.tapi,hati aku menyuruh aku supaya mengambil berat tentang kau lagi.tiada maaf lagi bagimu.....kalaupun kau meminta maaf,kau masih xikhlas berkawan dgn aku.aku masih lagi menerima kemaafan itu.cuma,aku mau berhenti berharap agar kau terus meminta maaf kepadaku.aku tau..maaf xboleh dipaksa.siapalah aku bagi kau unyuk memaksa meminta maaf kat aku?!

Labels: ,

Wednesday, June 1, 2011 | 2:27 AM | 0 comments

OLD / NEW