Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
aku suka tengok cerita ni..
hai korang.aku sebenarnya dah malas nak update blog bersawang ni.hahaha..so,hari ni aku just nak update pasal aku suka tengok cerita ni..cerita apa?THE LOVELY BONES.kalau cari dekat youtube memang tak de lah.susah lah nak cari dekat you tube.aku suka sangat tengok cerita ni since bulan ni.cerita ni banyak kali ditayangkan di tv berapa aku tak sure tapi yang pasti antara 411-413 lah.kepada sesiapa yang dah tengok tu apa komen korang?suka ke tak?ha..itu jawapan masing-masing lah.ada yang suka and ada yang tak suke.it's up to u.

ini trailer sahaja.
trailer ni aku dapat dari youtube.kalau korang tengok memang best.cerita ni mula dikeluarkan di pawagam since 2009 or 2010 macam tulah.ha..berapa lama dah cerita ni?tak delah lama mana.kuang3~!

oklah aku malas nak promote lebih-lebih.serius aku malas.tapi aku rajin untuk bercerita sinopsis dia lah kut.

Ceritanya mengenai pembunuhan seorang budak perempuan yang berusia 14 tahun.aku tak tahu apa punca pembunuhan tersebut.Ada seorang jiran budak perempuan ni bunuh perempuan ni.kalau korang tengok dalam cerita ni watak utama nya ialah susie salmon.macam ikan salmon kan?ah!tak kisah lah ejaan aku betul ke salah.aku tengah ada mood nak bercerita nih!kita teruskan sinopsisnya.susie yang ketika itu sudah mati menunjukkan cerita mengenai pembunuhan rakan-rakannya di alam lagi 1,bukan alam hidup.pembunuh yang sama telah membunuh beberapa orang manusia.

Aku bagi link kat bawah,so korang tengok jelah full movie ni ok?.

http://watchmoviesonlinefree.ch/watch-the-lovely-bones-online-free/ (part 1 and 2)

Ada beberapa sebab kenapa aku suka tonton cerita ni.
1-Jalan cerita yang menarik.
   Jalan cerita nya agak bagus bagi aku.cuma ending tak bagus lah sepatutnya ending yang bagus mesti tunjuk pembunuhnya mati cara yang sama atau lebih kejam dari apa yang dia buat kepada orang-orang yang dia bunuh.dalam cerita ni ending dia tak berapa bagus.kalau ditengok endingnya,pembunuh tu mati sebab ais di atas dahan pokok jatuh atas kepala si pembunuh lalu si pembunuh terjatuh bukit kot then mati!

2-Cerita yang unik
  Kenapa aku kata cerita ni unik sebab dalam cerita ni ada 2 situasi yang berbeza.situasi yang pertama,kehidupan manusia yang hidup di dunia.situasi yang kedua manusia yang mati,hidup di alam yang berlainan.so dekat dalam cerita ni.kalau korang tengok ada kaitan antara 2 alam.bagi aku cerita ni sungguh unik and kreatif.

3-Suasana yang cantik
 Dalam alam yang berbeza.alam si mati,cerita ni menunjukkan tempat si mati yang hidup di alam lgi 1.suasana yang menarik,antaranya ada air terjun yang sangat cantik.lepastu ada kapal dalam botol(botolnya besar)di tepi laut.and yang paling aku suka tengok ada bunga dalam ais(alam si mati).

that's all for today.Assalamualaikum.
Tuesday, November 8, 2011 | 1:03 AM | 0 comments

OLD / NEW