Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
terharu dikala diri ditemani orang tersayang..

Berehat sebentar bersama blogger..

Hai blogger!sihat?aku jarang dah on blogger sebab aku busy nak exam.ce..wah!exam je busy ye?hehe..kalau tengok tajuk di atas ialah "terharu dikala diri ditemani orang tersayang".bukan pakwe okey?jangan fikir bukan-bukan.tak baik!tak baik!teruskan dengan cerita aku.cerita nya bermula apabila semalam aku stress sangat asyik menghafal feqah sahaja.dapat hafal tapi tergagap-gagap.stress gila lah.

Time aku stress tu ada lah 1 makhluk ni mesej aku!ye,abg angkat aku!hehehe..then,mulalah aku ceritakan kat dia apa masalah aku sebenarnya.kitaorang mesej je.otak aku mula berserabut memikirkan pepriksaan akhir tahun.oh tuhan..apakah nasibku malang atau baik?entahlah..aku hanya mampu berusaha,berdoa dan bertawakal.

Abang aku tolong aku selesaikan masalah aku.aku still menangis maklumlah berat sungguh dugaan Allah terhadap aku dan mungkin juga kepada kawan-kawanku yang baru saja pulang ke asrama.aku mengadu kat kawan aku..yup!kawan baik aku tu,,,Farah syafinaz naziruddin.cool lah juga sedih aku.aku luahkan dekat bestfriend aku melalui chatting.semalam dia online.so,kitaorang chatting.

Aku masih menangis.aku dah tak da cara lain lagi!aku nak mengadu juga...lastly,aku ngadu kat kawan aku lagi.kawan yang lain pula.hahaha..ngadu punya ngadu...akhirnya dia bagi semangat untuk aku menghafal.dapatlah juga sikit semangat tu dari dia.

Before that,aku keluar rumah..menangis-nangis kat mama aku.mama aku kata kenapa ni?aku kata tak boleh hafal.then,aku lari ke abah aku.abah aku pun ajukan pertanyaan yang sama and dia bagi nasihat.dia kata,tahap mana yang kakak boleh buat,kakak buatlah.abah tak paksa akak.


aku terharu gila!setiap orang yang aku jadikan tempat ngadu aku semalam bagi respon yang baik.thanks korang..aku hargai pertolongan yang korang dah berikan kepada aku.
Saturday, October 15, 2011 | 11:19 PM | 0 comments

OLD / NEW