Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
part 1:i'm telling a story about her
hai.nama aku kiwi.jangan tanyalah kenapa nama aku kiwi!nanti aku zip mulut korang baru tau.aku digelar kiwi since darjah 6 kot di sekolah kebangsaan bandar baru rawang.kalau nak tau sejarahnya,tengok jela komik le.gardenier tak silap aku.







aku mempunyai ramai kawan.salah seorang daripada kawan aku ialah apple atau lebih dikenali dengan mrs."f".or panggil je dia datin kepada dato' K'.fullstop!sekarang nak cerita pasal dia.oh..any way,dia seorang gadis yang agak cerewet lah jugak.boleh dikatakan macam tu.ops!penggunaan kata gadis terlepas disini.maaf ye datin f isteri kepada dato' k?kenapa aku kata dia agak cerewet?why?mesti lah si gadis apple ni nak tau kan?kalau nak tau..baca jela entry kiwi ni.ops!yang kedua kalinya kiwi terlepas cakap perkataan ga---.hehehe..cerewet nya apabila datin f ni tak boleh kena cahaya.yelah maybe dia nak jaga kulit nya daripada sun burn kan?tapi don't worry...she's the sweet girl one!mak aku yang kata.and lagi satu..dia ni seorang perempuan yang rock.penggunaan kata perempuan agak tidak sesuai disini.so,let's change it to minah rock!ye,agak sesuai sedikit.

perlakuan or watak dia memang menyakitkan hati .sebab?sebab dia ni seorang perempuan atau "wanita"yang penuh dengan belas kasihan.contohnya..apabila dia tak nak buat something,dia akan buat kalau orang tu paksa.itu pun kerana apa?belas kasihan.tulah..baik hati sangat kawan aku ni.anyway,aku suka kau baik hati but jangan la sampai kau terpaksa ok?eh,kenapa aku guna perkataan kau aku ni?maaf ye datin "f".saya terguna perkataan kau,aku tu.harap datin maafkan saya.






other than that,dia juga seorang kawan kiwi yang penyayang.penyayang terhadap haiwan.tak lupa juga terhadap fauna.dia memang suka lah dengan haiwan-haiwan ni.terutamanya kucing.ha!itu binatang peliharaan dia tu.tapi,sorry datin,saya tak suka kepada kucing.keturunan kot..hahaha..saya anti kucing!!

datin ni berkawan dengan aku sejak aku darjah 4 tapi kami tak bertengur sapa sangat sebab kami ada kawan rapat kami masing-masing...cerita bersambung..
Saturday, October 1, 2011 | 6:47 AM | 3 comments

OLD / NEW