Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7328175899031983178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
she's gonna change!!

:21:hah?apa dah jadi ni?ala...dia dah berubah la....aku pon xtau la siapa.dia betol2 da berubah.aku pon xtau la kenapa.myb dia bnyk masok acara kot dlm peringkat sekolah?hurm....:103:x suke la bila dia dah berubah.dia betol2 dah lain.dia dah x macam dulu.dia x fikirkan perasaan orang lagi.dengan selamba je dia wat bende yang orang akan terasa terutama si budak taching!(sapa lagi kalau bukan qila kan?)

tolongla jangan berubah.acara yang kau masok tu x kemana sangat la.and kau tau x kau dah mnggedik sekarang?kau tau x ape maksud G E D I K?ish!tolonglah.i hate orang yang menggedik2 ok?terutama depan lelaki.yela..mane qila x menyampah?depan lelaki,mula gedik dia tu?!tunjuk jela perangai sebenar kau tu?kenapa xnk tnjuk perangai sebenar kau tu?o..kau takut nnt org mngumpat psl kau?

come on la beb!x perlula nak malu.itu yang perlu kau tunjuk depan laki?!ish!!bensi pulak aku dengan sikap kau nih!!

Labels:

Tuesday, May 10, 2011 | 1:16 AM | 0 comments

OLD / NEW