Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-6886296349489792511', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
keraguan makin menjadi2
Rain
minggu pepriksaan yang memeningkan kepala otak aku!makin lame exam,makin lama la hati aku x tenteram,makin bnyk masalah yang aku fikirkan.makin takut pada markah exam,takut bile dapat keputusan,takut nak terima dugaan.

hari ni hari first ambil periksa bahagian PMR.punya lah risau takut x lulus!cube bayangkan..kelas no 1,gagal!masuk kelas pemulihan pulak tuh?!nak letak mana la muka ni?!malu nya kalau dapat "bad result"!tak boleh bayangkan betapa malunya lagi2 bila pelajaran tu.....bahasa malaysia(bahasa umum rakyat malaysia)

rasa macam nak nagis pon ada sekarang.dah x tau nak luahkan kat sapa lagi.kat sini jelah aku bole puaskan hati aku dgn meluahkan segala rasa sedih,marah aku!macam mana la nak lalui hari2 yang mendatang kalau sekarang ni pun aku dah lemah?!

dugaan ni x adela besar mana!tapi,mungkin ni first time bnd macam ni jadi kat aku.so,benda yang baru mstilah kita terkejut kan?

walau apa pun yang terjadi,aku kene kuat hadapi semua ni.aku x boleh lemah!YE!BUDAK YANG BERNAMA...........NUR AQILAH NAJWA mesti jadi kuat!xkn bende kecik pun kau x boleh hadapi?come on la QILA!mush
Wednesday, May 18, 2011 | 1:06 AM | 0 comments

OLD / NEW