Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7328175899031983178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
kawan ke tu?it's NOT my friend!
s@kitnye hati aku!
ish!boleh x jaga perasaan aku?asyk aku je yg jage prasaan kau!aku pon ade perasaan gak.bkn kau sorg je yg ade prasaan ok?sedar la diri tu sikit!bkn kau sorang je manusia yg mmpunyai perasaan.trus trg aku bnci ngn kau tau x?slme ni aku pndm je.tp..aku dah x larat da na pndm sbb hari2 kau buat aku ni cmtu!sakit hati tau?aku tau kau terer!tp,kau xyh la nak brlgk!xkn kemana la kau klau kau brlagak.kau tau x ,stiap kali kita brgado,asyk aku je mnx maaf!aku bosn la cmni!kau seolah2 megah bile aku mnx maaf dekat kau!kau snggop tnggu selame beberapa hari demi soh aku mlutut kat kau.ini ke yg dinamakan sahabat?cmni ke sahabat?xgunela kau jd sahabat aku klau prangai kau x brubah2.aku FED UP tau dgn kau?mgkn org lain xkn rase ap yg aku rase, sbb bg aku dorang x kenal lg spe kau!wei....TAK PAYAH LA NAK BERSELINDUNG DISEBALIK SELIMUT TEBAL kau tu!tnjukkan jela siape kau yg sbnrnye!biar org knl siapa kau!
Monday, April 25, 2011 | 5:27 AM | 0 comments

OLD / NEW