Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7328175899031983178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
ish3...ape nak jadi ni?
salam readers,
hari ni qila nak kongsi satu rasa ketidakselesaan qila:11:
ok...let's start the story..:m:
ada sorang budak ni.qila x brape minat sngat dgn perangai dia.sbb dia agak 'islamic':7:ok.qila mngaku yg qila sekolah agama tp,bg qila...x semestinye sseorang yg bersekolah"agama"mesti berfikiran macam tu.thumbsebagai contoh,kita x bole makan MC'D and KFC:45:dorang kata x blh makan sbb bila kita bayar duit tu akn disumbangkan ke org kafir and macam2 lagi la.kita prgi sana bkn niat kita nak sedekah kat org kafir tu kan?tujuan kita ke sana nak kenyangkan perut.so,xyah la terlalu islamik.actually,klau da trlalu islamik,banyk lg bnd yg kita x blh makan.bkn MC'D and KFC sj.cube bygkan "nasi"(makanan utama kita).ok,bygkan bila kita beli beras,duit tu akn disumbangkan ke org2 KAFIR.then,kita xnk beli la beras tu?abistu kita nak mkn apa??xkan nak mati klprn?syg oi!sedar la sikit..........kita x de niat pon nak buat bnd tu kan?and...qila dgr...matapelajaran sejarah:face51:form 1 x btul?and ramai yg xnk baca matapljrn sejarah lagi.......knp jadi smpai mcm tu skali?tugas kita di dunia ni untuk blajar,menimba ilmu sbnyk yg mungkin?bkn kah kita dianggp x brtnggungjwb sekiranya kita x blajar brsungguh2?
sejak kecil lagi kita dah diarah,dididik dan diasuh oleh ibubapa kita.

mak:nak....bljr rajin2 ye?nnt..mak da xde,kje elok2..jaga adk.

nak ke kita dianggp org yg pecah amanah?so,be simple suda la..............:x::x:
:x::x::l:
Wednesday, April 27, 2011 | 2:15 AM | 0 comments

OLD / NEW