Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7328175899031983178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
bnci3!!!sy bnci budak laki!da couple kata single!then,x nk ngaku lak tu yg dye da brpunye!apela yg dye nak sngt!napela susa sngt na ngaku?nak sngt awex ramai?!dye nak buat colloection lak!ingt awex2 ni brg ke ape nak wat collection?!sian giler kat awex dye sbb dprmainkan.sungguh mlng nasib si awek nii......kpd bunga2 skalian.....jgnlah anda percaya sngt kat kumbang2 dlm dunia ni.......mereka suka tipu!antaranye ialah tipu status mreka.lg2 kat laman sosial.sng sngt kita bunga2 ni ditipu oleh mereka.tnpa kita sedar,mreka hnya nak mainkan perasaan kita shj.x lbh dr tu.....mreka  nak kita jd bahan untuk mreka brseronok shj.kita sbgai seorg prmpuan jgnlah brsikap tadah tangan sngt..bukan tadah tgn.maksud aku....jgn sng sngt terime sgala kata2 manis mreka.....mreka ni cam da dilatih untk mndptkn kita.korang tau x sbb pe dorang buat cmtu kat kita?sbb kita ni ade sifat bls kasihan sngt kat dorang!bg aku...klau nak bls kasihan pon,pada2 la......itu pon ade batas nye...
Saturday, April 2, 2011 | 4:44 AM | 0 comments

OLD / NEW