Silent Screamer.

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2311103088097426775\x26blogName\x3dcan+i+be+someone+else?\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://teddybearsayabesar.blogspot.com/\x26vt\x3d-7328175899031983178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
#Silent Screamer.
boleh x?!
aku xtau knp aku skit hati ngn ramai org ary ni!pertama sbb usaha aku x dihargai!tolongla hargai sikit usaha aku!aku pnt buat ape yg kau suroh!kau sikit pon x hargai?!
bole x kau jgn sombong ngn aku?bole x kau tgor aku?bole x kau dgr mslh aku?knp x bole?jlskan sbb2nye kpd aku!aku sngt2 na tau!bole x jgn ade dndm ngn aku?ape mslh kau?aku da wat ape ngn kau?ape slh aku?knp x face 2 face je ngn aku?knp msty kau smpn dndm kau tu?aku x cari psl,tlg la jgn cari psl ngn aku!kau tau x aku tgh sedih psl kau?!len kali jgn wat aku cmni!aku perlukan pndgr yg stia...aku perlukan seorg kwn yg ikhlas kwn ngn aku!aku x perlukan dendam seorg kwn!aku mnx maaf kat korang lau ade wat pape slh!please forgive me....n tlg la haposkn dndm tu!kau buat aku x de mod nak g skolah!bole x kau hargai org yg cm aku ni kat skolah?bole x kau jgn sisihkn kami??kami mrayu tau?kau pkse kami...ok..fine!but...kteorg bkn mcm dak skolah kteorg yg len!tlg la fhm rintihan hati aku!
Thursday, March 24, 2011 | 10:09 PM | 2 comments

OLD / NEW